Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Ismerj meg - néhány tény rólam

2017. október 16. - Hello Mommy Monster

A legutóbbi bejegyzésem kicsit komolyabb volt, és a sorozatnak szerintem még sokáig a hatása alatt leszek, ezért valami könnyedebbel szerettem volna kezdeni a hetet. Arra gondoltam megosztok néhány tényt, szokást magamról, hogy jobban megismerjetek. Először 28 pont volt kitűzve, és arra gondoltam te jó ég, még ennyit sem tudok majd összeszedni, aztán csak jöttek azok a gondolatok, így kiegészült a lista 40-re.

  1. Korán kelő típus vagyok.
  2. Kávéfüggőség áll fenn nálam. Bármikor, bármennyit cukor nélkül. Már ha csak olyan kanál kerül a kávémba ami előtte a cukros bödönben járt képtelen vagyok meginni. 
  3. Vizslabarát vagyok. Kutyabarát vagyok. Imádom az összes kis és nagy szőrös ebet. Ha egyszer nagyon gazdag leszek egy nagy farmot veszek ahol az összes kis gyámoltalan négylábú velem élhet. Ha nem leszek akkor csak két vizslát és egy tacsit szeretnék szeretni.img_20150502_173429.jpg

  4. Van egy tincs a hajamban ami szőke. Nem festett melírcsík, egyszerűen természetes.
  5. Utálok a körmeimmel foglalkozni, épp ezért imádok körmöshöz járni.
  6. Kedvenc filmem a Stardust és az Igazából szerelem.
  7. Általában minden gondolatom az arcomra van írva.
  8. Nem szoktam késni, mindenhová jóval korábban érkezem ( főleg ha új helyre megyek ).
  9. Utálom ha valaki késik.
  10. Háromszor jártam úszótanfolyamra de egyszer sem tanultam meg úszni. A jelenlegi úszástudásommal el-el vagyogatok már a vízbe, de a fejem soha nem teszem a víz alá és ha valaki beszélni kezd hozzám vagy nevettet miközben úszom rögtön kiesek a szerepből és kétségbeesetten küzdök a térdig érő vízben is az életemért.
  11. Imádom a fahéjat.
  12. Reggelente képtelen vagyok sokáig pizsamában lenni. Már a reggelit is felöltözve fogyasztom, mert egyszerűen ha pizsama van rajtam úgy érzem csak lopom a napot. 
  13. Régen mindig mindent terveztem, jó előre. Ám Dorka ezen változtatott.
  14. 34/35-ös a lábam, ezért borzasztóan gyorsnak kell lennem szezon elején ha új cipőt szeretnék. Mivel nem szoktam az lenni, így a gyerekosztályon veszem a cipőim nagy részét. Általában úgy vásárolok , hogy a méreteket nézem a dobozon és ha szembejön velem a jó méret, akkor nézem meg a cipőt, egyáltalán tetszik-e ( feleslegesen már nem keserítem magam a szép cipők láttán ).
  15. Szeretem a fényképeket. Szeretem készíteni és előhívatni, albumba rendezni és nézegetni őket.
  16. Néha annyira érzékeny vagyok, hogy azon elpityeredek ha Dorka magától csak úgy megölel,  megszorítja a kezem, hozzám bújik vagy egy puszit nyom az arcomra. 
  17. Van jogosítványom de nem vezetek. Zavar ha van előttem, utánam és mellettem autó. Plusz ott vannak a sávok, az emelkedők, a lámpák - nem nekem való, pedig meg kellene újra tanulnom.
  18. A zöld szín elméletileg nyugtató hatással van az emberre, engem viszont felidegesít.
  19. A Jóbarátok a kedvenc sorozatom, kívülről tudom az összes részt, és már milliószor láttam, és még milliószor képes lennék megnézni.
  20. Kedvenc könyvem: Sophie Kinsella: Segítség, kísértet! és Kertész Erzsébet: Elizabeth
  21. Hihetetlenül türelmetlen és akaratos vagyok.
  22. Szeretem a telet, a havat, a Karácsonyt, a takaró alatt kuckózós , meleg teás napokat- minden télen alig várom, hogy leesen az első hó.
  23. Az újságokat mindig a végéről kezdem el átlapozni és olvasni. Ez a könyvekre is igaz, az utolsó mondatot mindig elolvasom mielőtt belekezdek egy könyvbe.
  24. Soha semmilyen sportot nem űztem, de azt hiszem így 28 évesen rátaláltam a nekem való sportra, ami a rúdtánc
  25. Hiszek az előző életben, a szellemekben , a jóslásban. 
  26. Odáig vagyok a régi épületekért - mindig elképzelem, hogyan is élhettek ott, mennyivel szebb volt az  a világ mint a mostani modern.
  27. Szívesen élnék a 20-as években, vagy amikor a nők még nagy ruhát és kalapot viseltek.
  28. Álmodozó típus vagyok.
  29. Tartok attól, hogy eljut a világ odáig, hogy a gyerekeknek tényleg nem kell megtanulni írott betűvel írni, akkor lesz igazán buta az ember - már a helyesírás sem lesz alap, hiszen a gép kijavítja úgyis.
  30. Semmiben nem vagyok tehetséges, semmiben nem vagyok kiemelkedően, sőt nem kiemelkedően sem jó  - egyszerűen csak vagyok. 
  31. Szeretnék annyira gazdag lenni, hogy anyáékat elvihessem egy fehér homokos tengerpartra ( Kuba, Florida, Bali, Mexikó ).
  32. A legtöbbször zokniban alszok, még nyáron is. 
  33. Nem tudok úgy aludni, ha a takaró begombolós része nem a lábamnál van. 
  34. Állandóan kezet mosok, és takarítok- utálom a koszt és a bacilusokat  ( bár tény, hogy sokat leadtam ebből mióta Dorka van ).
  35. Rosszul vagyok amikor valaki azt mondja "kvázi".
  36. Folyamatosan kattog az agyam, mindig tanakodok valamin, rengeteg álmom van, de energiám és időm annál kevesebb.
  37. Szoktam magamban is beszélni, megvitatni a gondolataimat. Persze mióta Dorkával vagyok 0-24-ben inkább vele osztom meg a gondolataim, és az utóbbi időben szinte válaszol és értelmesen kommunikál velem az ő kis saját nyelvén.
  38. Mindig kívánok ha az óra egyezik a perccel.
  39. Mindenki fiatalabbnak hisz mint amennyi vagyok. Sokszor megállítanak az utcán, hogy "Ez a kislány a magácskáé? -Mire én, büszkén kijelentem hogy igen, ők visszakérdeznek: - " Ne haragudjon, megkérdezhetem hány éves? Aztán jön a jaj hát ezt el sem hiszik...
  40. Szeretném ha valaki különlegesnek tartana.

 

( Nem nagyon készült rólam egyedül fotó, amióta Dorka megszületett- Ez az első lombik konzultáció előtt készült ) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr2314254643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása