Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Maradékból kispárna 20 perc alatt

2018. október 02. - Hello Mommy Monster

Időtlen idők óta a szekrény mélyén pihent egy kispárna huzat nélkül, s körülbelül pont ennyi ideje szerettem volna rá egy huzatot varrni, de a zipzár téma valahogy visszatartott. Végül ezt az akadályt már átléptem a csendes könyveknél, így csak ki kellett találnom milyet is szeretnék pontosan. Egyik este a Pinterestet böngészve, találtam egy klassz párnát,aminek volt egy nagy zsebe elől, amiben akár könyvet, akár a kedvenc babát lehet tárolni. 

Dorka általában a sátrában kuckózik, ott rajzol, ott olvas és tele van a sátor plüssökkel, párnákkal ezért nagyon örültem, hogy rátaláltam erre az ötletre, mert így nem fog össze-vissza heverni a könyve. 

img_5753.JPG

Találtam még egy kevés anyagot a minky-ből, amiből a takarója készült, így a párna egyik oldala pihe-puha, a másik pedig egyszerű pamutvászon ( ezt a mintát Dorka választotta ) , a tároló része pedig Ikeás függöny maradék felhasználásával készült. Erősebb anyagból szerettem volna, de nem találtam olyat ami illene a pamutvászonhoz. 

Tényleg 20 perc alatt összedobható, még úgyis, hogy ott rohangál körülöttünk egy két éves. 

Először a párnához mértem az anyagokat, hogy tudjam mekkorára van szükségem, majd miután kiszabtam először a hálós részt varrtam a párna elejéhez. Ha ezzel végeztünk jöhet a számomra nagy mumus, a zipzár. Sose tudom, hogy színt színnel, vagy nem színnel varrunk, így csak forgatom az anyagot még rájövök, hogy jééé tényleg - megsúgom , színt színnel. 

img_5727.JPG

img_5728.JPG

Tulajdonképpen ez volt az egész huzatnál a "legbonyolultabb" lépés, mert ezután már csak össze kell varrni a két oldalát és a tetejét.

img_5733.JPG

A tetejét érdemes utoljára összevarrni, mert ha belerakod a párnát a huzatba fogod látni, hogy így mennyi anyagot vesz fel - mert nekem például nagyobb anyagdarabot sikerült kiszabnom, picit vissza kellett vágni belőle, hogy ne lötyögjön benne a párna. 

img_5734.JPG

img_5735.JPG

Mivel zipzáros, így nem is szükséges pici helyet hagyni a kifordításra, hiszen a huzat alján egyszerűen színére tudjuk fordítani az anyagot és készen is vagyunk. 

img_5743.JPG

Jó időtöltést hozzá, alkossatok bátran ! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr8114276989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása