Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Csináld magad - irkatábla

2018. november 08. - Hello Mommy Monster

Ha szeret rajzolni a csemetéd, ráadásul sokat utaztok akkor vágjatok bele ebbe a szuper egyszerű projektbe és varrjatok egy irkatáblát.

Dorkának állandó utazási felszerelése volt a rajztábla, ami sok helyet foglalt, ezt viszont össze tudom tekerni, és könnyű így nem kell tanakodnom percekig, hogy ezt hová szorítsam be.

Szerintem elég sokan ismerik ezt a játékot, én is régóta szemezgettem vele, azonban én szeretem saját magam elkészíteni Dorka játékait, plusz így olcsóbb is. megvarrni pedig pofonegyszerű, ha érdekel gyertek nézzétek meg, hogyan készült. 

img_7535_1.JPG

A krétatábla anyagot egy webshopból rendeltem, a külső borítás pedig pamutvászon. 

Egyszerű a dolog, ki kell találni mekkora méretet szeretnél, majd a pamutvászonból kicsit nagyobbat kell ezután kiszabni, mert ugye ez lesz a kerete a táblának - plusz szükség lesz egy kisebb anyagdarabra zsebnek, ahol a krétát és a szivacsot lehet tárolni. 

img_6275.JPG

Én ferdepántot használtam a megkötős részhez, de lehet rá patentot, gombot, tépőzárat is varrni, kinek hogy tetszik. 

Először a bal sarokba varrtam fel a zsebet - én továbbra is mindent gombostűzök, mert úgy a biztos, így miután a zseb készen van, összeillesztem mind a négy oldalt és gyorsan körbevarrom. A legvégén pedig összehajtom és megnézem milyen hosszú szalagra van szükségem, hogy szépen össze lehessen kötni ( ezt a külső oldalához varrom ). 

Végül belekerül a kréta és akár útnak is lehet indulni egy jó kirándulásra. 

További szép napot kívánok nektek és jó varrogatást!

Regina

img_6277.JPG

 

img_6278.JPG

img_6280_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr8314360015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása