Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Orgona ága - nincs ötleted Anyák napjára?

2019. április 25. - Hello Mommy Monster

Tavaly az én drága lányom még csak néhány szót mondott ilyenkor, és az Anya nem volt közöttük. Az Apa már a kezdetek óta, minden formában - apa, apci, apcika, apuci - de hiába kérleltem, artikuláltam, hogy Anya, sehogy sem engedett . Vártam, hátha majd Anyák napján meglep vele, de nem. Kivárt, egészen Anyák napja után 5 nappal szólított először egészen pontosan Ana- nak. A fellegekben jártam, bár szégyen szemre nem emlékszem milyen körülmények között ejtette ki a száján, csak maga a csengése jár a fejemben. 

49635216_767390836973966_5121951115562188800_n.jpg

Idén már 2,5 éves, így valamilyen kézzel készült dologgal is készülünk eme jeles napra, és ha még nincs ötletetek és nem a fent említett csodára vártak, mint egy éve én, akkor fogadjátok szeretettel, hátha találtok kedvetekre valót.

Tavaly a Tündérkeresztanyák soha el nem hervadó virágait ajándékoztuk, gyönyörűek voltak, 2 félét választottam és már bánom, hogy magamnak nem rendeltem...szóval csak ajánlani tudom őket, igazán különleges ajándék. Sőt, nemcsak virágokat, hanem fakanalat, egyéb dísztárgyak is készültek. ( Instagramon és Facebookon is megtaláljátok őket )

tunderkeresztanya.jpg

Kép forrása: Tündérkeresztanyák

A Woodlabor fából készült virágai szintén örök emlék lehet. Hihetetlenül szépek, és minden termékük egyedi, hiszen ahogy írják, nincs két egyforma fa, nincs két egyforma barázda a fán így náluk tényleg egy olyan ajándékot kapsz, ami másnak nem lesz. Én nem rajongok a tavaszért, de idén varrtam tulipánokat , hátha megkedvelem az évszakot, és egy ilyen kép láttán azért örül a szívem a tavaszi szellőnek. Egyébként rengeteg más terméket is készítenek, ha most Anyák napjára már lenne ötleted, vagy más nyeri el a tetszésed, egy következő fontos nap előtt nézz szét náluk. 

woodlabor.jpg

Kép forrása: Woodlabor

A Mesélő Nevek  már készített Dorkának egy szuper névtáblát, ami a szobáját díszíti és imádjuk  - erről már korábban írtam, itt olvashatjátok. Petra nemcsak gyerekek neveit álmodja meg a kedvenc időtöltésük, tulajdonságaik alapján, hanem bármilyen grafikát elkészít - szerintem remek ötlet lenne sorban látni az ANYA nevet más és más képbe, formavilágba ötvözve. Petra tényleg nagyon kreatív , általa értelmet nyer minden név. 

img_8508.JPG

 

Kedves ötlet egy bögre, póló, akár még a kicsik részére is egy body - természetesen az elhagyhatatlan feliratokkal. A szuper feliratokat pedig garantálja a Sweet Little Home , variálhatóak is. Ezek az ajándékok talán már néha úgy tűnnek, hogy jaj már láttam ilyet rengeteg emberen, azonban szerintem titokban mindenki örülne egy ilyennek. A bögrékhez pedig nem kell semmit hozzáfűzni, mindenki imádja őket ! 

Artmami Szilvi  különlegesebbnél különlegesebb termékeket készít, ha benéztek hozzá a Facebook oldalára, vagy Instagramra, szerintem rögtön szerelembe estek és már gyűjtitek is a fotókat , hogy mielőbb leadhassátok a rendelést. Dávidot leptük meg Valentin napon egy kulcstartóval, aminek tényleg botrányosan örült - pedig nem olyan könnyű lenyűgözni. Az egyik legtutibb ajándéktippem mindenképp ez. A termékek fából készülnek, és a fotók nem kopnak le, nem karcolódnak egy speciális borítás miatt. Kérhetsz karkötőt, medált, gyűrűt, charmot , nézz szét és lepd meg a szeretteid Szilvi által. Mindenkit leveszel majd a lábáról. 

image1_1_1.jpeg

Nemsokára jövök a DIY ötletekkel, addig nézelődjetek a fenti csodák között, lepjétek meg az anyukákat, nagyszülőket, keresztszülőket, nagynéniket. ( és ha Nektek is van jó tippetek szívesen olvasom őket )

Legyen szép Napotok ,

Regina

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr7214783240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása