Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Mit mesél a neved? Kérdezd meg a Mesélő Neveket !

2018. november 22. - Hello Mommy Monster

Teljesen beleszerelmesedtem Petra műveibe, amikor rábukkantam Instagramon és végigpörgettem a képeit, majd rákerestem Facebook-on is, ahol még több fantasztikus alkotás tárult elém. Petra is anyuka, méghozzá háromszorosan és ahogy általában az emberek, ő is úgy gondolja a tökéletes névválasztás fontos az ember életében, s ha már ebből nem jut mindenkinek teljesen egyedi, általunk mégis azzá válik. Ő pedig ezt egy rajz segítségével meg is örökíti. 

d.jpg

Nyilván akinek gyereke van, már rá gondol elsősorban, de így hogy a Dorkáé már a kezemben van és komolyan itt van mellettem amióta átvettem a csomagot, azóta azon töprengek unokatesóm kislányának a neve, vagy akár az enyém milyen lenne. Vagy csak egy-egy fontos momentumot, emléket az életemből, hogy vetne papírra szavak nélkül. Mert igen, nemcsak névtáblát készít , hanem egy-egy "egyszerű" képet is. 

Dorka szobája folyamatos átrendezés alatt van. Tulajdonképpen már egy éve, hogy beköltöztünk, de még nem éreztük megfelelőnek a szoba elrendezését, ezért még  képeket nem mertünk felszögelni a falra. Úgy néz ki, hogy most marad minden a jelenlegi állás szerint, ezért szerettem volna valami klassz dolgot a szobájába, ami tényleg egyedi, ami csak az övé, ami őt tükrözi.

A Mesélő nevek így nem hiszem, hogy véletlenül jött velem szembe, és amint megláttam a már elkészült Mesélő nevek táblákat rögtön kattogott az agyam vajon hogyan rajzolná meg Dorka nevét. Rögtön írtam is Petrának, és megkért, hogy írjak pár gondolatot Dorkáról, mi az amit szeret, mi jellemzi őt igazán. Hirtelen csak az autók jutottak eszembe, és ugyan ő még formálódik ( például azóta Barbie imádat is van, azzal járunk bölcsibe ) , de jó lesz majd arra gondolni ha ránézünk később, hogy éppen 2 évesen mi is volt a nagy-nagy kedvenc. 

Izgatottan vártam, és megmutattam Dávidnak is a korábban rajzolt munkáit és említettem neki, hogy milyen kíváncsi vagyok, milyen lesz a tábla. Mire ő csak annyit felelt : ezeket a fotókat elnézve, csak szuper lehet. És tényleg! 

Ha ti is kíváncsiak vagytok, kérjétek meg álmodja a gyereketek, tesótok, szüleitek, barátotok nevét - különleges ajándék lehet akár egy hétköznapi, akár egy ünnepi meglepetésnek. 

Petrát itt találjátok , keressétek bátran , mert nagyon kreatív és ha már nem tudtok mit kitalálni a gyerekeknek, vagy párotoknak az ünnepekre ez egy szuper ajándék lehet. ( kedveljétek az oldalát , mert hamarosan egy játékkal is készül Nektek, ahol nyerhettek egy ilyen táblát ). - Facebook és Instagram. 

Ha játszanátok , sok szerencsét Nektek és ne legyetek túl kíváncsiak, csak szuper névtáblát kaptok majd a kezetekbe.

Regina

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr6914374197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása