Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Miben tartod a fülhallgatód? - DIY projekt

2018. október 23. - Hello Mommy Monster

Sietsz valahova, dugnád be a fülest, de már megint össze-vissza tekeredett? Bosszankodva csak még jobban összegubancolod? Ismerős? Akkor gyere megmutatom, hogyan varrhatsz egy klassz tokot neki, saccperkábé 15 perc alatt.

Dávid amikor villamoson, metrón utazik általában fülesen telefonál, vagy zenét hallgat és mindig összekuszálódik a fülhallgatója a táskában, ezért egy korábban Pinteresten látott ötlet alapján varrtam neki egy pici tárolót, amit a kulcstartójához, vagy a táskában valamilyen kis pöcökhöz tud rögzíteni. 

Igazából semeddig nem tartott megcsinálni, és sajnálom, hogy idáig halogattam a dolgot, de nem találtam az anyag darabot amiből szerettem volna megvarrni. Átkutattam az anyagokkal teli dobozaim ismét és hosszas keresgélés után ráleltem ( egy másik anyag közé volt tekerve ), és Dorka segítségével ( türelem és érdeklődés a varrás iránt ) leültem és összedobtam ezt a kis szütyőt.

image1.jpeg

Tényleg pofonegyszerű a dolog, szóval essetek neki akár gyerek vagy kutya, macska mellett is. Dupla réteggel készült, nem szerettem volna, hogy elnyúljon az anyag, mert ez a külső réteg jersey, a belseje pedig pamutvászon - de készülhet bármilyen anyagból. Szóval kivágtam a négyzet alapot, majd az egyiket kettévágtam, mert az elejére a zipzár miatt el kell osztani. 

Először az elejével, vagyis a zipzáros résszel kezdtem, ez ugyan egy kicsi szütyő, de én mindent letűzök gombostűvel, mert így tuti nem csúszkál. Szóval a pamutvászon és a jersey réteget egymásra illesztettem majd ráfektettem a zipzárt ( színt színnel ) és gombostűztem. Most nem varrtam le először a zipzár egyik oldalát majd tűztem a másikat, hanem egyszerre tűztem és varrtam utána. 

 image1_2.jpeg

image2_1.jpeg

A zipzárt úgy szoktam varrni, hogy ahogy haladok a varrással le és felhúzom , mert a pöcök részétől nehezen lehet hozzáférni a varrógéppel. 

Ha ezzel megvolnánk, akkor jöhet a háta, aminél szintén színt színnel tűzünk össze. Ne varrjuk körbe mind a négy oldalt, csak hármat, a tetejét szabadon kell hagyni, mert még egy kis bújtatót a tetejére illesztünk, amibe a kulcstartó karikát be tudjuk bújtatni. ( persze hogyha nem szeretnétek ilyet, akkor varrjátok össze mind a 4 oldalt, de figyeljetek arra, hogy a zipzár le legyen húzva, hogy ki tudjátok fordítani az anyagot ). 

image4.jpeg

image3_1.jpeg

Mint látjátok a zipzár hosszabb, így a végén a felesleges részeket le kell vágni. Egyébként nem fontos négyzet alakú szütyőt varrni, lehet kör, vagy szivecske, bármi ami nektek szimpatikus. 

Én kulcstartóra szántam, ezért egy kis bújtatót illesztettem a tetejére. Mint, mindent ezt is a szín oldaláról tűzzük oda, ami most még nem esztétikus, azonban belülről fogjuk összevarrni, ezért nem fog látszani semmi az illesztésből. 

image2_2.jpeg

Ha ezt a bújtatót odatűztétek, húzzátok le a zipzárt, fordítsátok ki a szütyőt és varrjátok össze a tetejét. Ez az utolsó lépés és készen is vagyunk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr1314316033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása