Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Tanuljunk varrni

2017. április 07. - Hello Mommy Monster

 

Anyukám varrónő, vagyis csak a szakmája az, mert utoljára komolyabban akkor varrt amikor mi még a tesómmal kis totyogók voltunk. Nagyon ritkán később is nekiállt , de akkora lelkesedéssel mintha foghúzásra menne, így tulajdonképpen nem nagyon jött át anyáról lányára az a hatalmas varrószeretet. Egyszer ugyan próbálta megismertetni velem a varrógépet, de a pedállal sehogy sem kerültem összhangba és a szabásminták is csak összezavartak.

Körülbelül 2 hónapja vettünk a Lidl-ben egy varrógépet ( Silvercrest ). Már egy ideje szemezgettem a masinákkal, de mivel rengeteg van és az olcsótól a borzasztóan drágáig kicsit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán bele akarok-e igazán vágni a varrásba. Talán pont emiatt van bennem lelkesedés, hogy ez nem egy olcsó móka, és ha már kiadtunk 30ezerFt-ot érte, akkor ne csak porosodjon, hanem tényleg tanuljak meg varrni. 
FB-n rengeteg csoport van, ahol rátaláltam a Varrómamikra, és ők segítettek a gép választásában, mert többüknek van ilyen gépük és teljesen elégedettek vele, kezdőnek pedig szerintük sem kell több tízezres gépekbe fektetni. 
Dávidot megkértem, hogy hazafelé ugorjon be a Lidl-be és ha még van a gépből ( mert épp akciós volt ) akkor vásárolja már meg. Szerencsére volt , így  még aznap este miután Mazsola elaludt áttanulmányoztam a használati útmutatót és rákerestem a youtube videókra. Másnap este sikerült befűzni a cérnát, felorsózni azt és elkészíteni ezt a kis béna morzsolgatót egy ősrégi anyagból, amiből még valamikor lassan 30 éve nekünk készült babaruha.
Amióta megvan, egy morzsolgatót, egy kifordítható sapkát, egy fejpántot és egy kis felsőt , egy labdát sikerült készítenem, mindegyik több sebből vérzik, de ettől függetlenül határozottan elégedett vagyok magammal, hogy nulla tudással és a youtube segítségével sikerült megvarrni őket.




Nagyon sok szép dolgot készítenek az anyukák ebben a csoportban, és nekem is rengeteg terv lapul a tarsolyomban ( csak energiám lenne több ), - és mivel egy anyukának megígértem ha sikerül megtanulni varrogatnom akkor közzéteszem ezt, hátha neki is sikerül ezáltal - , így megpróbálom majd leírni lépésről lépésre hogyan kell készíteni az egyes darabokat.

Regina

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr6114254723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása