Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Az új szerelem - Rúdtánc

2017. április 28. - Hello Mommy Monster

A rúdtáncról mindenkinek a sztriptíz, a füstös lebuj, a bugyiba csúsztatott bankjegyek ugranak be elsőre, azonban egy ideje ez már sportnak számít, ráadásul egyáltalán nem egyszerű, és nagyon távol áll a filmekben látott jelenetektől (a sztriptízbárokkal kapcsolatban nincsenek tapasztalataim -lehet ott ügyesen nyomják a lányok - így erről nem tudok nyilatkozni ). 

Már nagyon régen szerettem volna beiratkozni, de sosem volt merszem, azonban most a szülés után valamiért tényleg úgy éreztem muszáj kilépnem a komfortzónámból, nem vagyok én olyan nyeszlett megy ez nekem is ( egyébként is, csak elkezdeni nehéz valami újat ). 
Az első óra előtt már rögtön egy 5 alkalmas bérletet vettem, ezzel is ösztönözve magam, hogy ne adjam fel akkor sem ha az első óra után picit csalódok az erőnlétemben. Persze minden gyakorlatot fokozatosan sajátítunk el, de ez akkor is teljesen más mint egy edzés Rubint Rékával. Nem bántam meg a bérletet, az óra után alig vártam a következő alkalmat. Igaz, hogy rettentően elfáradtam, de mégsem éreztem magam fizikailag gyengének, inkább egy nagy löketet adott még az este további részére. 
Az órán a csajok riogattak az izomlázzal, viszont másnap reggel semmit nem éreztem, csodálkoztam is, hiszen tényleg a béka segge alatt van az erőnlétem, pedig volt ám nekem nagyon feszes hasam és szép fenekem is....azonban délutánra szépen megmutatta magát az az izomláz. A karom alig bírtam a fejem felé emelni, és a kék-zöld foltok is megjelentek a lábamon, ami szintén a kezdők jutalma. 
Azóta már a bérletem lejárt, legközelebb már az újat kezdem, mert a lelkesedésem töretlen. Az óra amire járok összevont, ami azért klassz mert látom, hogy a további szinteken mit tudnak a lányok, ami plusz motiváció. Nagyon várom, hogy én is olyan könnyedén és kecsesen mozogjak a rúdon mint az oktató ( na jó olyan talán sosem lesz ), de mint a 2-3-as szinten lévő lányok, az nem lehetetlen. Egyelőre az is nagy dolog már számomra, hogy az utóbbi 2 óra után nem lettem foltos, és hogy attól függetlenül, hogy nem tudom megcsinálni pontosan a gyakorlatokat, azt tudom, hogy mi a hiba ☺
Szép lassan haladok előre, nem adom fel , mert ez tényleg egy olyan sport és közeg, amiben nagyon jól érzem magam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr3714254717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása