Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Anyák Napja

2017. május 07. - Hello Mommy Monster

 

Az első Anyák Napja számomra tavaly volt, hiszen én már akkor is Anya voltam, egy 11 hetes apró Csoda anyukája, és egy Angyalé, aki vigyázott Dorkára.
20160323_130754-1.jpg
Egy évvel ezelőtt alig vártuk a május 11-et, mert akkor töltöttem be a 12. hetet és időpontunk volt a genetikai ultrahangra. Vártuk, hogy ez a 12 hét hét ami a vízválasztó leteljen, és tényleg biztosak lehessünk abban minden rendben a korábbi hetek nehézségei után.
Idén már szokásához híven a mai napon is korán ébresztett, a mosolyára ébredhettem, összepuszilgattam, elmondtam neki a verset, amit Anyával nagyon szeretünk. 
Mesélj anya, 
milyen voltam, 
amikor még kicsi voltam? 
Az öledbe hogyan bújtam, 
és tehozzád hogyan szóltam, 
amikor nem volt beszédem? 
Honnan tudtad mit kívánok? 
Megmutattam a kezemmel? 
 
Mesélj rólam, 
Hogy szerettél? 
Engem is karodba vettél? 
Meleg tejeddel etettél, 
akárcsak a testvéremet? 
Gyönyörködtél akkor bennem, 
úgy neveztél: kicsi lelkem? 
 
És amikor 
még nem voltam, 
a hasadban rugdalóztam, 
tudtad-e, hogy milyen leszek, 
milyen szépen énekelek? 
Sejtetted, hogy kislány (fiú) leszek? 
 
Mesélj anya! 
Mesélj rólam. 
milyen lettem, amikor már 
megszülettem? 
Sokat sírtam, vagy nevettem? 
Tényleg nem volt egy fogam sem? 
Ha én nem én lettem volna, 
akkor is szerettél volna?

 

( Csorba Piroska : Mesélj rólam )
Nem gondolom, hogy ez a nap különlegesebb lesz mint a többi, hiszen mindennap elhalmozzuk egymást a szeretetünkkel, biztosan jut majd egy kis nyafogás is a mai napra , de ezeket is meg kell élni ☺❤
Minden nap különleges amióta vártunk rá. Amikor megszületett, amikor az inkubátor mellett álltam, amikor ha sírni tudtam volna is mosolyogva tettem azt, amikor csak a mellkasomon aludt el, mert fájt a hasa, amikor átsírta az éjszakát. Minden napra tartogat nekem valamit amivel próbára teszi a türelmem, amikor leginkább már könnyekben törnék ki, és egy picit egyedül lennék, de a pillanatban, amikor huncutul rám mosolyog már el is felejtem. Amikor nem akar aludni, sem egyedül, sem hozzábújva, sem az ölemben, majd ringatva mégis elszenderedik, és finoman megszorítja az oldalam a kezével jelezve hogy lerakhatom, már elalszik. Amikor ébredéskor mosolyogva ébred, amikor sírva ébred és megvigasztalhatom, amikor zaklatott, csak nálam nyugszik meg és  átölel, tudván Anyánál biztonságban vagyok. Amikor hajnal 5-kor ébred és csak este 10-kor alszik el. Amikor új dolgot taníthatok neki, amikor csodálattal néz minden új és nem új dologra, amikor csak nézem milyen gyönyörű, amikor lefekvéskor odasúgom neki Szeretlek - mindennap különleges vagyok, mindennap ott vagyok Neki, mindennap az Anyukája vagyok.
20170506_091429.jpg
Boldog Anyák Napját Kívánok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr6314254711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása