Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Csütörtöki könyvajánló - Sophie Kinsella : Segítség, kísértet !

2017. szeptember 21. - Hello Mommy Monster

Minden íróra érvényes, hogy van aki falja a könyveit, és van aki messziről kerüli az irományait - így van ez az általam kedvelt írónővel is. 

Volt már olyan, akinek én is ajánlottam- mondjuk pont nem ezt a könyvet, hanem a Boltkóros sorozatát, és azt a visszajelzést kaptam, hogy ő képtelen volt ezt a karaktert elviselni, és egyszerűen nem életszerű némely történet.
Bevallom ebben a sorozatban nekem is voltak olyan részek amiről azt gondoltam na oké ez tényleg túlzás, és ez most komolyan ki a fenével történik meg a való életben? Azonban én mégis szeretem a könyveit, egy kicsit jó olvasás közben ebbe a néha már túlontúl bohókás világába csöppenni.
A Segítség,kísértet! egy könnyed és szellemes történet - és mivel sokan hisznek a túlvilágban akár még igaz is lehetne :D Már a borítója is vonzza az olvasói tekinteteket- egy fiatal csinos öltözött lány látható rajta, aki boldog és éppen táncol -  számomra egyszerűen tökéletes. 
Az egyik kedvenc könyvem, többször olvastam ( Dávid nem is értei hogyan lehet egy könyvet többször olvasni ) mert humoros, titkok derülnek ki, az az igazi régimódi romantika is megtestesül benne - egyszóval minden benne van ami egy könnyű lányregényhez szükséges. 
Miről is szól?
Lara az egyik főszereplő egy kis csetlő-botló leányzó, aki új vállalkozása van, és a szerelme épp szakít vele....amikor a nagymamája nővérének a temetésén egy furcsa nővel hozza össze a sors, akit csak ő lát. A furcsa nő ( Sadie ) a nagymamája nővére még hozzá fiatalkori kiadásban egyenesen a 20-as évekből, aki rábíz egy fontos feladatot - keresse meg a szitakötős nyakláncát, és akadályozza meg a temetést, mert addig a lelke nem nyugodt, csak utána temethetik el. 
Persze eleinte ellenkezik és nem hiszi el Lara, amit lát és hall, de a szellem nem száll le róla, így nem tud mást tenni beadja a derekát és nyomozni kezd - elkezdve ezzel közös történetüket. A történetét egy öreglánynak fiatal testben és egy fiatal lánynak aki szeretne már felnőni, a saját lábán állni. Az együtt átélt kaland alatt sok mindent tanulnak egymástól , és Sadie viszonozza a Lara segítségét - elegyengeti a jelenleg romokban heverő életét.
Az egész történet a nyaklánc körül forog, és csak a legvégén derül ki miért is. A legvégén, igen tudom nem meglepő minden csattanó ott  történik, de ez a könyv épp ettől lesz tökéletes. Nekem legalábbis, mert ugyan nem vagyok egy hűű de romantikus történeteket szerető típus, de ez mesébeillő befejezéssel bír. 
Annyira csodásnak meséli el a nyakláncot, hogy én is szeretnék egyet , és a 20-as évekért is teljesen odáig vagyok - szívesen járnám a charlestont ( mondjuk ez már a Nagy Gatsby-nél kialakult ) . 
Sadie imádta a 20-as éveket, imádott fiatal lenni, és ezt az élni tudni kell életérzést Larának is sikerül megtanulnia.  
Visszagondolva valóban sok a túlzó szituáció, de aki egy kicsit eltekint ezektől, az cserébe sok szórakoztató fejezettel találkozhat, titkokat tudhat meg és végül kiderül ( amit még Sadie sem tud ) miért is olyan fontos az a szitakötős nyaklánc. 
Kellemes olvasást kívánok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr2714254655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása