Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

DIY Mikulás zsák

2017. december 04. - Hello Mommy Monster

Az adventi várakozás egyik beteljesülése már a Mikulás, amikor a nagy szakállú csomagot tesz a szépen kipucolt csizmákba.

Mint az adventi kalendáriumot ezt is szerettem volna én készíteni. Egyrészt mert a sima zacsit úgyis kidobom, összegyűrődik, ezt pedig eltehetem jövőre is. Kíméljük a környezetet, szeretettel készül és egyedi.
img_e5749.JPG
Ha ti is kedvet kapnátok egy egyedi vászon csomaghoz még van időtök elkészíteni - én így fogtam hozzá.

Az ajándékok alapján lemértem mekkorát szeretnék, amiből kivágtam két téglalapot, plusz fehér polár anyagot szerettem volna a tetejére, hogy olyan igazán télies hatása legyen, ebből is kivágtam két kisebb téglalapot - ha jól emlékszem ez 10 cm magas volt.
A polár részt színt-színnel összefordítva összeillesztettem, majd félbehajtottam és a másik oldalról is levarrtam.

 

 
Ha mindkettővel készen vagyunk, akkor szükségünk van még két kisebb csíkra, ami majd a szütyő összehúzására szolgál. Én ferdepántot használtam, mert ezt már nem kellett behajtogatnom, de bármi megteszi. 
Amikor ezt varrjuk, figyeljünk oda, hogy a zsák elején és hátulján is pont ugyanott legyen egyvonalban, mert úgy tudjuk majd szépen összehúzni.

 

Ezután színt - színnel összefordítva körbe varrom a zsákot, és egy szalagot végigbújtatok a bújtatókon keresztül az egyik irányba, majd a másikba. Végül töltsük meg minden földi jóval a zsákokat :) 
Regina

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr314254623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása