Hello Mommy Monster

Hello Mommy Monster

Nyuszi táska - hogyan készült?

2018. április 12. - Hello Mommy Monster

 

A varráshoz idő kell, sőt nem is a varráshoz, inkább a szabáshoz, az előkészületekhez- s ami nagyon fontos, nyugalomra van szükség ilyenkor. Tehát ennél a résznél Dorka jelenléte tabu. Amikor varrok nem baj ha ott sertepertél, vagy ott ül az ölemben, de amíg az anyagokat válogatom, rajzolom, majd szabom ő vagy széthord mindent, vagy épp az általam használt anyag darabot szemeli ki magának és harcolunk érte, vagy az olló körül ólálkodik. Egyszóval résen kell lennem ilyenkor, ami a nyugodt előkészülettől igencsak messze áll. 
img_9019.JPG

Éppen ezért szabni nem is szeretek, mert mire kiválasztok mindent, és kész lennék vele Dorka ott terem és mindent hip-hop össze kell egy kupacba varázsolnom, s ilyenkor még nagyobb a káosz mint előtte. 
Az utóbbi néhány hétben mégis sok minden került ki a varrógép alól, ami annak köszönhető, hogy mással nem foglalkoztam - írás, videó, olvasás is ímmel-ámmal - csak szépen apránként készítettem a varrásra váró anyagokat. 
Amit nagyon régen szerettem volna megvarrni az a tornazsák nyuszifüllel. Saját kútfőből készítettem, mert dupla falúra szerettem volna, és olyan videót sehol nem találtam - bár utólag gondolkodva egy kifordítható sapka mintájára kellett volna megcsinálnom. 
Szóval a belső rész fehér pamut, a külső pedig szürke pamut jersey. Ezekből mindössze téglalapokra volt szükségem, amiket összevarrtam, majd ha megvolt a 2 dupla oldalam azokat is összevarrtam színt színnel szembefordítva , a tetejét kivéve minden oldalánál.  
                   
Ezután a nyuszifülhöz kerestem neten egy sablont, mert azt nem tudtam megfelelő alakúra megrajzolni. Annak az egyik oldala szintén szürke, a másik rózsaszín. Picikét ez lehetett volna hosszabb, de így is kivehető, hogy mi akar lenni. 
A tetején lévő behúzó rész az egyik oldalon egyszerűen csak visszahajtottam ( kb 2-3 cm szélesre hagytam), a másik oldalon ahová a nyuszifül került levágtam azt a részt amit a másik oldalon visszahajtottam. Lemértem ott is, hogy a 2-3 cm-es visszahajtás ugyanoda essen, mint a szemben lévő oldal, majd mielőtt a szütyőhöz varrtam volna közé illesztettem a nyuszifület is. ( szerintem ennek van valami szakszerűbb elkészítési módja, bár működik így is ). Itt már több réteg kerül majd egymásra, érdemes jól letűzni, nehogy elcsúszkáljon. 
A végére nem marad más mint a szütyőnek a behúzó része, amit többféleképp is meg lehet oldani. Az egyik ahogy én csináltam. Kifordítottam a táskát, és a két sarkát lecsippantottam. A szalagot/madzagot befűztem a táska tetejébe egyik oldalról és másik oldalról is. A hosszát mindenki eldöntheti maga, és a végét bedugtam ebbe a lyukba, majd  levarrtam többször, hogy biztos legyen a tartása. 
                           Nem marad más hátra, mint színére fordítani és tááádáám készen vagyunk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellomommymonster.blog.hu/api/trackback/id/tr4714254587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása